Just another WordPress.com site

Min vän

Igår träffade jag en gammal vän som jag inte träffat på länge. Hon har mått dåligt i några veckor och det var meningen att vi skulle ta en fika och prata hemma hos henne. När vi ses vet man dock aldrig riktigt hur det blir. Så först blev det fika ute istället för hemma hos henne. Den utfördes dessutom tillsammans med en av hennes grannar som visade sig vara en mycket rolig person så det blev massor av skratt istället vilket säkert var jätte bra för min vän. Efter detta skulle hon äta middag hemma med sin pojkvän men det blev inte heller så. Han blev sen och jag blev inbjuden på vin så länge. När han kom hade även två andra vänner till min kompis kommit med stor blombukett för att visa att de bryr sig. Det blev en mycket trevlig kväll och pojkvännen samt min väninna fick till slut varsin hamburgare från grillen bredvid.
Så kan det gå. Men vi var nöjda.

Lämna en kommentar