Just another WordPress.com site

Jag är seg…

Inte nog med att jag är så oförklarligt trött, jag skulle vilja sova i en månad, jag är även superseg på att blogga och  har så varit en lång tid nu. Ingen aning varför, jag sticker dessutom huvudet i sanden och gör ingenting fast jag inte vill att fem års bloggande ska försvinna på AB. Jag skulle behöva föra över hela arkivet hit men vet inte ens hur man gör. Nåja, jag har ännu några dagar på mig…

Hela förra veckan var jag förkyld så det förklarar nog en del av min trötthet. Jag jobbade på ändå. Sen var det plötsligt midsommarafton och halva sommaren hade gått alldeles för fort. Vi hade trevligt, jag firade med familj och vänner. Vädret är ju upp och ner och fram och tillbaka hela tiden men det är det inte mycket att göra åt antar jag.

Jag kommer inte riktigt över mitt ex även om jag klarar av att säga nej till att ses vilket han tycker att vi ska göra. Det skulle emellertid aldrig gå. Jag har inte sett honom på sju månader och vägrar utsätta mig för ett möte då jag inte har en aning om hur det skulle kännas att träffa honom. Jag vill inte veta heller så jag avstår. Men jobbigt är det…

Ha nu en skön söndagskväll, jag ska skärpa mig med inläggen…

Kommentarer till: "Jag är seg…" (7)

  1. Jag blir glad över att äntligen få läsa ett nytt inlägg från dig 🙂 Fint att du haft en bra midsommarhelg!
    Kram

  2. Hej Säger som Andromeda skönt du är tillbaka har saknat dig vännen !

    Ja det känns så trist att AB lägger ner så jag ids inte ens logga in där längre ,, stoppar också huvudet i sanden tydligen men jag har iaf överfört bloggen , du får hojta om du behöver hjälp ..

    Bra du står emot att träffa exet ,, han kan sluta höra av sig och lämna dig ifred nu tycker jag han har väl ställt till nog ,, jäkla karl Morrr !!!

    Trött här också ,, sova en månad skulle vara skönt !

    Sköt om dig , Kraaamar

  3. Säger också att vila från bloggen tills att du känner att du vill skriva igen, vi väntar här…och angående exet vet du vad jag tycker bara för att jag är rädd om dig!
    Kram vännen

  4. Det är en sådan omställning att börja blogga på ett nytt ställe. Man känner sig inte hemma på WP än. Jag har skaffat en blogg nu: http://trollisen.wordpress.com. Har bara åstadkommit två dikter av Pablo Neruda. Inget egenskrivet alster. Det känns som om orden fattas. Eller de finns nog där, men behöver tid att födas.

    Roligt ändå att läsa, att du strävar på. Även om du är trött. Men visst har väl du semester i år? Trots att du börjat på ett nytt jobb.

    Kramar, min vän, från Trollisen.

  5. Var är du vännen? Lagt ner totalt?

  6. Så besviken jag blir att se att du inte skrivit något än 😦
    Jag saknar dig!
    Kram

  7. Lite FÖR seg 😉
    Kram

Lämna en kommentar